- Автор темы
- #1
Здравствуйте. У нас имеется сервис:
Сайт(хостинг) + биллинг .
Задачи биллинга - принять заказ и оплату от клиента, создать и включить аккаунт клиенту до следующей оплаты - стандартное решение. У биллинга есть модуль к 2checkout.
Зарегистрировали аккаунт у 2checkout для приема средств, как физ. лицо.
Провели некоторые настройки (пока точно не знаю что и как там настроить точно) , пишем в саппорт что бы рассмотрели и активировали, а они нам отвечают:
Сайт(хостинг) + биллинг .
Задачи биллинга - принять заказ и оплату от клиента, создать и включить аккаунт клиенту до следующей оплаты - стандартное решение. У биллинга есть модуль к 2checkout.
Зарегистрировали аккаунт у 2checkout для приема средств, как физ. лицо.
Провели некоторые настройки (пока точно не знаю что и как там настроить точно) , пишем в саппорт что бы рассмотрели и активировали, а они нам отвечают:
Добавили товары с ценами (хотя зачем они там если у нас есть биллинг) , написали письмо, и получили ответ тот же:Thank you for selecting 2Checkout as your preferred online payment processor! We’re excited to help you grow your online business.
After a full review of your application, we must make an additional request before we can complete the approval process.
2Checkout is unable to support the sale of stored value. This includes the sale of additional funds, credits, points or other forms of stored value. You currently have one or more of these options available to your customers. We must request that these be removed in order for us to continue with your approval process.
Once you have made these changes to your website, please notify us at applications@2co.com and we will complete your approval process.
As always, we are here to help. If you have questions or need more information, please feel free to reply to this email for assistance.
Какие кредиты и очки... В чем может быть проблема?2Checkout is unable to support the sale of stored value. This includes the sale of additional funds, credits, points or other forms of stored value. You currently have one or more of these options available to your customers. We must request that these be removed in order for us to continue with your approval process.